Contact us Support 

SUPPORT AND MAINTENANCE SERVICE

Support and maintenance service
Kiitos jälleen nopeasta avusta, osaamisenne korkea taso kertoo tuen hintavastaavuudesta, joka on hyvä. Oma IT-tukemme ehti painia ongelman kanssa jo kokonaisen työpäivän.
Jouni Järvinen, suunnittelupäällikkö, Amipac Oy
CadWorksin helpdesk ja palvelu on yksi parhaista, joihin tässä uralla on törmännyt, vaikka olen nähnyt useampia suunnittelujärjestelmiä.
Ville Kauppinen, Rocsole Oy
CadWorksin tuesta kun kysyy, niin saa kyllä heti samana päivänä vastauksen. Viimeksi kyselin, kun yhteen kuvaan tuli semmoisia haamuviivoja. Silloin ne otti etäkäytölle koneen ja hoitivat sen kuntoon. Ei oikeastaan kannata itse jäädä miettimään mitään, jos on ongelmia.
Janne Kainulainen, Loggo Oy
Kyllä CadWorks on hyvä. Voin luottaa, että saan apua sieltä. Ja sehän se tärkein on, että se oma tekeminen ei tyssää siihen, jos joku on rikki.
Niila Jurvelin, Nparts Oy
Vasteaika, jonka CadWorks tarjoaa SOLIDWORKS-haasteissa on hyvä. Eli jos pitää ottaa yhteys asiakaspalveluun, niin lähes poikkeuksetta se ongelma hoituu puhelimessa. Vähintään samaan päivän aikana siellä ratkeaa aika moni ongelma. Asiakaspalvelun nopeus on CadWorksillä minun mielestäni hyvää luokkaa.
Juha Lievonen, DGN Innovation

Ohjelmistotoimittajan roolia sujuvan käytön takaamisessa ei voi korostaa liikaa. Hyvin toimiva tukipalvelu on meille ylpeyden aihe ja erotumme sillä kilpailevista ohjelmistotoimittajista. Tukipalvelu ja koulutus työskentelevät läheisesti yhteistyössä, joten tuessa saamamme asiakaspalaute voidaan ottaa nopeasti huomioon kurssiemme sisällössä.

Suosittelemme, että rekisteröidyt tukiportaalimme käyttäjäksi osoitteessa https://support.cadworks.fi/. Portaalin kautta on helppo lähettää tukipyyntöjä ja seurata niiden tilaa. Puhelintuki päivystää arkipäivinä kello 8.00 - 16.00 numerosta (010) 835 7350.

 

MITÄ OHJELMISTOYLLÄPITOMME SISÄLTÄÄ?

 

YLEISNEUVONTAA

Käyttäjät saavat neuvontaa kaikissa SOLIDWORKSiin ja muihin edustamiimme ohjelmiin liittyvissä kysymyksissä CadWorks Oy:n tukiportaalissa, puhelimitse tai sähköpostitse. Kiireellisissä tapauksissa puhelin on paras yhteydenottoväline. Tukipalvelu on suunnattu kurssit käyneille käyttäjälle. Tämän ansiosta palvelumme ei kuormitu ja odotusajat pysyvät lyhyinä.

 

MALLINNUSAPUA

Tukipalvelu auttaa myös mallinnusteknisissä kysymyksissä. Mallinnusapuun kuuluu kaikki sellainen neuvonta, jonka tukipalvelun päivystäjä voi päivän aikana tehdä muun tukityön ohessa. Jos kyseessä on useiden tuntien työ, annamme siitä erillisen konsultointitarjouksen.

 

HENKILÖKOHTAISTA ETÄOPASTUSTA

Käyttäjille tarkoitettu nykyaikainen tukiportaali on tärkeä osa tukipalveluamme. Se pitää kirjaa meille lähetetyistä tukikysymyksistä, ja sieltä voi käydä tutkimassa laite- tai näytönohjainsuosituksia, usein kysyttyjä kysymyksiä, ohjeita yms. Pääkäyttäjät näkevät halutessaan keskitetysti kaikki yrityksestä lähetetyt tukikysymykset ja niiden tilan.

Käytössämme on etäkäyttöohjelmat, joiden avulla asiakas voi antaa päivystävälle tekniselle asiantuntijallemme koneeltaan näkymän, mikä usein nopeuttaa ratkaisun löytymistä. Heti kysymystä lähetettäessä mukaan kannattaa liittää ongelmamalli tai kuvaruutukaappaus. Tiedostokooltaan suurten kokoonpanomallien lähettämiseen käytössämme on tietoturvallinen tiedostonsiirtoportaali. Kun asiantuntijamme näkee itse mallin, ongelmiin päästään nopeammin ja helpommin käsiksi.

 

LISÄSOVELLUKSET KÄYTETTÄVISSÄ

Osa uusista lisäsovelluksista vaatii lisenssikohtaisen ylläpitosopimuksen voimassaolon. Esimerkiksi kaikkiin SOLIDWORKS CAD -lisensseihin sisältyvät Visualize Standard ja CAM Standard -ominaisuudet ovat käytettävissä vain kun SOLIDWORKS-lisenssi on ylläpidossa.

 

OHJELMISTOPÄIVITYKSET

Ylläpitopalvelulla varmistatte, että teillä on aina käytössänne tehokkain mahdollinen ohjelmaversio sekä sen, että se on yhteensopiva muiden Windows-ohjelmien ja viimeisimpien Windows-päivitysten kanssa.

Ylläpitopalvelu sisältää uudet ohjelmistoversiot. Ylläpitopalvelun lisäksi asiakkaalle ei tule lisäkustannuksia erillisistä maksullisista ohjelmistopäivityksistä. SOLIDWORKS julkaisee 3D CAD-ohjelmasta vuosittain uuden pääversion. Samassa yhteydessä myös muista SOLIDWORKS–ohjelmistoista, kuten PDM, Simulation, Composer ja Electrical, julkaistaan uudet pääversiot.

Ylläpito sisältää lisenssikohtaisen oikeuden ladata ja asentaa SOLIDWORKSin korjauspäivitykset (Service Pack), joita julkaistaan keskimäärin 5-10 kpl / vuosi. Kriittisiä korjauspäivityksiä julkaistaan myös edelliseen pääversioon. Ylläpitoon kuuluu myös pääsy SOLIDWORKSin tarjoamaan tukiportaaliin, webcasteihin ja mallikirjastoihin. Lisäksi on käyttäjäkohtainen mahdollisuus suorittaa CSWP (Certified SOLIDWORKS Professional) -testi.

 

MAKSUTTOMAT VERSIOSEMINAARIT

Edustamamme tuotteet kehittyvät koko ajan voimakkaasti. Jokaiseen SOLIDWORKSin uuteen pääversioon tuodaan yli 200 uutta ja parannettua ominaisuutta joka vuosi. CadWorks esittelee uutuuden eri puolilla Suomea järjestettävissä ja asiakkaille maksuttomissa versioseminaareissa.


HOW OUR CUSTOMERS HAVE BENEFITED FROM THE PRODUCT


Article thumbnail
Reference | 25.1.2021
Case Anstar: Automaatio ja simulointi vauhdittavat kasvua
Metalliyritys Anstar teki roiman ohjelmisto- ja teknologialoikan, jonka taustalla on vahva kasvustrategia. Liikevaihto ja henkilöstön määrä ovat olleet jo pitkään nousussa, ja saman trendin odotetaan …
Read more
Article thumbnail
Reference | 12.10.2023
Case DGN Innovation: 3DEXPERIENCE tuo joustavuutta ja kustannustehokkuutta lisenssien hallintaan
DGN Innovation tekee mm. talotekniikka- ja rakennusalalla, puunjalostuksessa sekä kuluttajatuotteiden valmistuksessa toimiville asiakkailleen tuote- ja mekaniikkasuunnittelua. Työt vaihtelevat yksittäisistä kappaleista yli tuhannen osan kokonaisuuksiin, jotka …
Read more

Ask for an offer

Write us your contact information and tell us a little bit about what you're interested in. We'll be in touch.