Tukipalvelut
Emme jätä asiakkaitamme yksin teknisten haasteiden taikka mallinnuksen ongelmien kanssa. Tukipalvelussamme useampi kokenut asiantuntija auttaa asiakkaitamme ongelmien ratkaisemisessa. Osaava ja nopea tukipalvelumme onkin saanut asiakkailtamme todella paljon kiitosta.
Viiden tähden tukipalvelumme erottaa meidät muista, ja olemme siitä ylpeitä.

Yhteyden ottaminen tukipalveluun
Tukipalvelumme palvelee asiakkaitamme tukiportaalin, puhelimen ja sähköpostin välityksellä. Tarvittaessa autamme myös tietoturvallisten etäkäyttöohjelmien avulla.
Tukipalvelumme on tarkoitettu koulutuksissamme käyneille SOLIDWORKS-käyttäjille. Tämän ansiosta tukipalvelumme ei kuormitu ja saamme pidettyä odotusajat lyhyinä.

Tukiportaali
Rekisteröidy tukiportaalimme käyttäjäksi.
Portaalissa tukipyyntöjen lähettäminen ja niiden tilan seuraaminen on helppoa.
Puhelintuki
Päivystämme arkisin klo 8–16.
+358 10 835 7350
CadWorks viiden tähden tukipalvelut
Meille on tärkeää hoitaa jokainen tukipyyntö laadukkaasti ja nopeasti kuntoon. Otamme ongelmat vakavasti ja etsimme niihin ratkaisut saman tien. Olemme panostaneet siihen, että tuessamme on jatkuvasti riittävästi asiantuntijoita. Tukipalvelun aukioloaikana asiakkaiden apuna on aina 3 SOLIDWORKS-asiantuntijaa, joista yksi on erikoistunut PDM-järjestelmiin.
Tukipalvelussamme toimivilla asiantuntijoilla on vankka kokemus suunnittelujärjestelmien käytöstä ja kouluttamisesta. Moni on toiminut järjestelmien parissa yli 20 vuotta. Sertifioidut asiantuntijamme ovat läpäisseet SOLIDWORKSin järjestämät Certified SOLIDWORKS Instructor -testit, ja he osallistuvat aktiivisesti SOLIDWORKSin järjestämiin lisäkoulutuksiin. He toimivat myös kouluttajina sekä asiantuntijoina käyttöönotto- ja konsultointipalveluissa. Monipuolisen työnkuvan ansiosta asiantuntijoillamme on vankka ja ajantasainen osaaminen sekä kyky ratkaista erilaisia ongelmia.

CadWorksillä meidän kysymykset ohjautuvat nopeasti oikealle henkilölle. Siellä on selvää, kuka vastaa kysymyksiin. Meidän näkökulmasta ei ole ollut epätietoisuutta tai liiaksi odotusaikaa sen kanssa, että mitä asialle tehdään.
Vasteaika, jonka CadWorks tarjoaa SOLIDWORKS-haasteissa on hyvä. Eli jos pitää ottaa yhteys asiakaspalveluun, niin lähes poikkeuksetta se ongelma hoituu puhelimessa. Vähintään samaan päivän aikana siellä ratkeaa aika moni ongelma. Asiakaspalvelun nopeus on CadWorksillä minun mielestäni hyvää luokkaa.
CadWorksin tuki on pelannut hyvin. Sieltä saa samana päivänä vastauksen. Viimeksi kun kyselin, ne otti etäkäytölle koneen ja hoitivat sen kuntoon. Ei kannata itse jäädä miettimään mitään, jos on ongelmia.
- 2000 +
- Ratkaistua tukipalvelupyyntöä / vuosi
- 4,6 / 5
- Asiakastyytyväisyys tukipalveluihimme
- 8-16
- Tukipalvelut auki arkipäivinä
Yleisneuvonta ja mallinnusapu
Neuvomme asiakkaitamme kaikissa SOLIDWORKSiin ja omiin ohjelmiimme liittyvissä kysymyksissä. Neuvontakanavina käytössä ovat tukiportaali, puhelin, sähköposti ja etäkäyttöjärjestelmä. Kiireellisissä asioissa puhelin on paras yhteydenottoväline.
Tukipalvelumme auttaa myös mallinnusteknisissä kysymyksissä. Mallinnusapuun kuuluu kaikki sellainen neuvonta, jonka tukipalvelun päivystäjä voi tehdä päivän aikana muun tukityön ohessa. Jos kyseessä on useiden tuntien työ, annamme siitä erillisen konsultointitarjouksen.

Henkilökohtainen etäopastus
Tukipalveluissa autamme asiakkaitamme sekä ongelmien ratkaisemisessa että suunnitteluteknisissä asioissa.
Ongelman ratkaiseminen helpottuu ja nopeutuu, kun asiantuntijamme näkee kyseessä olevan mallin tai muun ongelmatilanteen. Tukiportaalin tai sähköpostin kautta lähetettyyn kysymykseen kannattaa aina liittää mukaan ongelmamalli tai kuvaruutukaappaus. Suurikokoisten kokoonpanomallien tiedostot voidaan toimittaa erillisen suojatun tiedostonsiirtoportaali kautta.
Käytössämme olevien tietoturvallisten etäkäyttöohjelmien avulla asiantuntijamme voivat ottaa asiakkaamme koneeseen yhteyden ongelman selvittämiseksi. Tarvittaessa ja asiakkaan luvalla he voivat tehdä etänä myös tarvittavat korjaukset asiakkaan koneeseen.

CadWorks tukiportaali
Käyttäjille tarkoitettu nykyaikainen tukiportaali on tärkeä osa tukipalveluamme. Portaaliin on kirjattu meille lähetetyt tukikysymykset. Sieltä löytyy myös laite- ja näytönohjainsuosituksia, usein kysyttyjä kysymyksiä, ohjeita ym.
Asiakkaidemme pääkäyttäjät näkevät tukiportaalista keskitetysti kaikki heidän organisaatiostaan meille lähetetyt tukikysymykset sekä niiden tilan.

Viiden tähden tukipalvelut
CadWorksin tukipalvelu on Avainlippu-palvelu
CadWorksin tukipalveluille on myönnetty Avainlippu-merkki osoituksena suomalaisesta palvelusta ja osaamisesta. Palvelu täyttää kotimaisuusasteelle asetetut vaatimukset ja on tuotettu vastuullisesti CadWorksin asiantuntijoiden ammattitaidolla.
CadWorks on 100 % suomalaisomistuksessa oleva yritys, jonka tuki- ja ylläpito-, käyttöönotto- ja koulutuspalvelut ovat kaikki Avainlippu-palveluita.
Tukipalvelut osa ylläpitosopimusta
Vuokralisensseihin ja uusin omistuslisensseihin kuuluu aina voimassa oleva ylläpitosopimus ja siten myös meidän viiden tähden tukipalvelumme.
Jos asiakas on katkaissut omistuslisenssin ylläpitosopimuksen, tukipalvelumme ovat saatavilla maksullisena konsultaationa.

SOLIDWORKS Platinum Authorized Reseller ja Certified Training & Support Provider
Näin asiakkaamme ovat hyötyneet tukipalvelustamme

Case Auramarine: Uusi IT-strategia ja sujuva järjestelmäintegraatio tukevat liiketoiminnan kasvua
26.03.2025

Case Muutosturvakoulutus: Janne Piili päivitti SOLIDWORKS-osaamisensa uudelle tasolle
05.02.2025

Case Arctic Rides: SOLIDWORKS otettiin käyttöön startup-ohjelmassa
02.04.2024

Case Nparts: SOLIDWORKS olennainen osa yrittäjän päivittäistä työskentelyä
11.12.2023
Jätä yhteydenottopyyntö
Haluatko keskustella yrityksellesi sopivasta SOLIDWORKS Plus -lisenssistä tai kuulla lisää tuotteistamme ja palveluistamme? Täytä lomake, niin olemme sinuun yhteydessä.
Autamme mielellämme valitsemaan juuri teille sopivan kokonaisuuden ja huolehdimme siitä, että saatte suunnittelujärjestelmän käyttöönne sujuvasti ja vaivattomasti.